BearvillePlace
Hey hey hey!

Welcome to the Bearville Place!
Why not log in? Or you could register, if you haven't joined yet! :-]
What you waiting for? Oh yeah! You are reading this! Well..
...Come into the Bearville Place!

Dear Members.. ;D

View previous topic View next topic Go down

Option1 Dear Members.. ;D

Post by Jeanna on Wed May 04, 2011 9:45 pm

Okay, so everyone giving feedback, I wanna give some feedback to you members&staff too!:D

Staff
Test - You are AMAZING!! Thank you for creating this forum and being a great bud of mine!!-- dont forget me, we'll be talking tons over the summer ;D♥️
Jenni - Bestest fluffiest friend evaa♥️ You are the bestest friend I could ask for such a role model too<3 I love u like a sis
Glo - Such a lovely girlyy, you are really talented!!<3 I miss yeww!♥️
Blue - :O BIEBER BUDDY!!!♥️ You are awesomee(: ♥️ love yaa<3
Ruby - u are an amazinnn mod!!♥️ Really nice and fun too:)
Bri - I cant describe my words for you! You are always there in my time of need and you supported me.:') Thanks so much for being soo fun and sweet!!♥️
Evan - great staff member and friend:)♥️
Cloud - OMG<3 i miss u hunn!♥️ u are an amazing friend and chat mod i just <3 ah, *hugz*
Riya - you are super nice and a great friend of mine.:D BIEBER BUDDYY!<3 Oh yeah(; ♥️
--
Members:D - to the ones I know well on the forum or chat.(: If I didnt include u tell me!
Ana - You are a really nice girlyy(: *hugzz* ♥️
Bella - Super sweet friend(: I'm glad to know you here ♥️ You are just awesome ;DD Stay your awesome self for me? pwetty pwease x3
Clay - ello cheesehead xD I can now call u mah BIEBER BUDDYY!♥️ Heehee, ur so awesome and just the most epic person evaa xD
Clair - You are a lovely writer, and more than that a really nice member of bp ;D ♥️
Clare - You're a great graphic maker guurll ;D So encouraging too(: ♥️
Ella- fab friend u are(: I'm so glad we have always positive members like you :DD
Emy - BIEBER BUDDYY!<3 times 100 Razz BEST friend eva!!♥️ I couldnt ask for more. I wish you can be on more tho, thats what I would ask. xD love ya like a sis ♥️ dont stop beliebin ;D
Epic - what can I say? ur soo epic! x] ♥️ Im glad you post a lot on bp and that you're a great member (:
Jackie - BIEBER BUDYY!(: ♥️ ILY like a sista!! I am so happy for you being trade inspector and you are just an amazing friend from the start!♥️ you encourage me alot!- so glad u joined us!
Libby - ♥️almost bieber buddy i think xD Im so glad we're best budzz, u are so kind to me even tho im so dramatic i thank u for that♥️ *hugzz* Love you like a sis!!
May - You are a very nice friend!(: Even tho I dont know you well I'm glad to have you here ♥️
Mikayla - BIEBER BUDDAYY!♥️ Oh yeah, youve been one of mah bieber buddies since the start <3 love ya like a sis bud(: best friendzz♥️
Mitty - You are a great member of BP, you have been active with everything(: ♥️
Rachel - BIEBAH BUDDAYY(: hahah im so glad we made up, bieber fans for life, k(; ♥️
Remi - OMG THE BEST PERSON IVE EVER KNOWN!!!♥️ Ever since I met you like in 2010, 2009 idk xD, Im so glad we are the bestest friends always talking together and I hope you still know that!♥️
Taylor - Dont take me too seriously because I dont mean anything bad to hurt you >.< i'm glad u and i have the same taste in colors!:D - I hope we can always be friends ♥️ you're a great person!
Zoey - Mhmm, you are one of my BEST friendzz!! yu made this graphic of me with justin ;D haha im so glad we are best friendzz♥️ ur awesome dont u forget that! ♥️


I hope you guys enjoyed that long whatever thing. xD ♥️ Overall, members rock!!!!!!!!!!!!! ;D
avatar
Jeanna
Bearilliant Bear

Posts : 3251
My BearBucks : 9161
Join date : 2010-04-21

Back to top Go down

Option1 Re: Dear Members.. ;D

Post by Libby♥ on Wed May 04, 2011 9:46 pm

I agree with all that feedback
Love you like a sis aswell <3
You are an amazing friend!


Last edited by LibbyDaRainbow on Wed May 04, 2011 9:57 pm; edited 1 time in total
avatar
Libby♥
Bearilliant Bear

Posts : 1153
My BearBucks : 1541
Join date : 2011-04-16

Back to top Go down

Option1 Re: Dear Members.. ;D

Post by hella fab on Wed May 04, 2011 9:49 pm

AWESOME FEEDBAKKK!!!!!!
avatar
hella fab
Featured Member
Featured Member

Posts : 2069
My BearBucks : 6367
Join date : 2011-02-05

Back to top Go down

Option1 Re: Dear Members.. ;D

Post by ForeverRain on Wed May 04, 2011 9:50 pm

Jeanna, you are TOO AMAZING! You took the time to recognize everyone (including me xD) and I LYLAS, not only for that, but for being such a great friend- for what, 1 or 2 years?! A long time, and you're the bestest! I LOVEEE YOU LIKE MY FLESH AND BLOOD xD
avatar
ForeverRain
Bearilliant Bear

Posts : 1966
My BearBucks : 7028
Join date : 2009-12-13

Back to top Go down

Option1 Re: Dear Members.. ;D

Post by Ana♥Dahvie on Wed May 04, 2011 9:56 pm

ty so much! if i could i would get on chat and talk to you (banned and nearly banned here -_-)
avatar
Ana♥Dahvie
Furtastic Bear

Posts : 614
My BearBucks : 2046
Join date : 2010-12-05

Back to top Go down

Option1 Re: Dear Members.. ;D

Post by Epic on Wed May 04, 2011 9:56 pm

Oh thanks Jeanna if i could write about you it would be full of nice things :DDDD
avatar
Epic
Bearilliant Bear

Posts : 819
My BearBucks : 2209
Join date : 2011-01-29

Back to top Go down

Option1 Re: Dear Members.. ;D

Post by Adalia on Wed May 04, 2011 10:10 pm

That was some wonderful feedback. ;DD I agree with all of it, it was really great. (:
avatar
Adalia
Administrator / Owner
Administrator / Owner

Posts : 1699
My BearBucks : 2392
Join date : 2011-04-16

Back to top Go down

Option1 Re: Dear Members.. ;D

Post by ClareTS3Obsessed♦ on Wed May 04, 2011 10:13 pm

OH this brings me to tears lol thanks so much you always know how to make people feel good jeanna I really admire you for that and i hope i can be as nice and complementing to other people like you
i agree with everything you said except jackie, blue, emy,riya,clay and rachel isn't my bieber buddy!!!! lol
avatar
ClareTS3Obsessed♦
Event Planner
Event Planner

Posts : 1715
My BearBucks : 767
Join date : 2011-03-27

Back to top Go down

Option1 Re: Dear Members.. ;D

Post by ♥BlueRainbow on Thu May 05, 2011 2:45 am

Ily too, BIEBER BUDDYY! {me is proud to be your bieberbuddy♥️}
You're so sweet[= Here's the panda dance for youu -------> Dancing Panda
Razz
avatar
♥BlueRainbow
Event Planner
Event Planner

Posts : 1887
My BearBucks : 205
Join date : 2010-06-12

Back to top Go down

Option1 Re: Dear Members.. ;D

Post by Emily♥ on Thu May 05, 2011 12:15 pm

omgosh! thanks so much Jeanna! wuv ya ms.bieber hun! <3<3
avatar
Emily♥
Bearilliant Bear

Posts : 2086
My BearBucks : 2016
Join date : 2010-10-11

Back to top Go down

Option1 Re: Dear Members.. ;D

Post by cassieandriea on Thu May 05, 2011 12:16 pm

Hehe Clay likie Razz

We need like a Bieber Buddy Club of BP Razz

˚˚˚˚˚˚˚˚˚˚˚˚˚˚˚˚˚˚˚˚˚˚˚˚˚


[20:57:14] @ Gabi : well its all cool im down for new friends


[22:23:11] clay joined the chat on Mon Dec 23, 2013 10:23 pm
[22:23:39] @ Mikayla : CLAU
[22:23:41] @ Mikayla : *CLAY
[22:23:43] @ Mikayla : MY LOGE
[22:23:44] @ Mikayla : *LOVE
[22:23:46] @ clay : MK
[22:24:11] @ clay : IT' OKAY THE FACT THAT IT IS MISPELLED JUST MEANS THAT YOU'RE HAPPY TO SEE ME
[22:24:17] @ clay : i hope



[20:04:46] @ clay : “We'll be Friends Forever, won't we, Pooh?' asked Piglet.
[20:04:54] @ clay : Even longer,' Pooh answered.”
[20:05:11] @ Gabi : ur making me cry
[20:05:30] @ Gabi : salty eye pee


[20:55:21] @ Liz : WHAT i can't propose unless i buy a ring
[20:55:25] @ Liz : what is this

[18:39:09] @ Liz : wtf you're parents knew what they were doing
avatar
cassieandriea
Administrator / Owner
Administrator / Owner

Posts : 741
My BearBucks : 1847
Join date : 2010-08-27

Back to top Go down

Option1 Re: Dear Members.. ;D

Post by Caitlin on Thu May 05, 2011 2:55 pm

Awhh thank you jeanna ;D

˚˚˚˚˚˚˚˚˚˚˚˚˚˚˚˚˚˚˚˚˚˚˚˚˚






Spoiler:


[15:36:07] @ Cassieandriea : WERE IN LONDON BUT CASS AND I ARE FLYING BACK TO GET 2 OXES AND COMING BACK TOMORROW AFTERNOON/MORNING
[15:36:28] @ Test : WOW YOU HAVE OXES?
avatar
Caitlin
Administrator / Owner
Administrator / Owner

Posts : 3883
My BearBucks : 10038
Join date : 2009-11-22

Back to top Go down

Option1 Re: Dear Members.. ;D

Post by Ella=) on Thu May 05, 2011 3:02 pm

Thank you! You are so nice! I am really happy now :)
avatar
Ella=)
Posting Bear

Posts : 71
My BearBucks : 81
Join date : 2011-04-29

Back to top Go down

Option1 Re: Dear Members.. ;D

Post by Jeanna on Thu May 05, 2011 7:38 pm

LibbyDaRainbow wrote:I agree with all that feedback
Love you like a sis aswell <3
You are an amazing friend!
You dont know how much I love yaa♥️ Thank you :')
BellaDaSlurpee wrote:AWESOME FEEDBAKKK!!!!!!
heheh thxx! (: ♥️
Remi11 wrote:Jeanna, you are TOO AMAZING! You took the time to recognize everyone (including me xD) and I LYLAS, not only for that, but for being such a great friend- for what, 1 or 2 years?! A long time, and you're the bestest! I LOVEEE YOU LIKE MY FLESH AND BLOOD xD
Awhhh, thank you so much!! It made me smile so hard in real. ♥️ Ditto to you haha.(; ♥️ love ya lotteehhss xD
AnaDaNarwhal<3 wrote:ty so much! if i could i would get on chat and talk to you (banned and nearly banned here -_-)
You wont! Just stay the great member you are and keep posting and being wonderful to us. (: Drama is excitement! ♥️ Thank you hun (:
EpicDaNachoCheese wrote:Oh thanks Jeanna if i could write about you it would be full of nice things :DDDD
Thanks so much!♥️ that means a lot :'D
ClairDaWriter wrote:That was some wonderful feedback. ;DD I agree with all of it, it was really great. (:
Thank yaa!!<33 You are really amazinn(: ♥️ you are really talented too
ClareDaTravelingKitty wrote:OH this brings me to tears lol thanks so much you always know how to make people feel good jeanna I really admire you for that and i hope i can be as nice and complementing to other people like you
i agree with everything you said except jackie, blue, emy,riya,clay and rachel isn't my bieber buddy!!!! lol
awhhhhh♥️ omg you dont know how much that meant to me!!!!!!!!!! you are a supper great and kind person clare!!(: that last part made me laugh haha i can so see why. thank you ♥️
BlueDaBamboo♥️ wrote:Ily too, BIEBER BUDDYY! {me is proud to be your bieberbuddy♥️}
You're so sweet[= Here's the panda dance for youu -------> Dancing Panda
Razz
OMG I cant believe I didnt say alot to you!! WELLZZ you are very randomishh in a awesomeish way xD haha i love having a friend like uuu! ♥️
RiyaDaBear wrote:omgosh! thanks so much Jeanna! wuv ya ms.bieber hun! <3<3
thats what bffs are for ;D ♥️ oh yeah, we are all ms bieber ;DD ♥️ lylas!!
ClayDaCheesehead2 wrote:Hehe Clay likie Razz

We need like a Bieber Buddy Club of BP Razz
IKR!!♥️ I'd sooo start it up and post sooo much, i can talk to test about it.... LOL(: ♥️ it would be sooo fun if clubs were back.
TestDaAwesome!♥️ wrote:Awhh thank you jeanna ;D
Its the truth! haha(: ♥️ stay just the way you are, awesomeness (:
Ella=) wrote:Thank you! You are so nice! I am really happy now :)
So glad I can make you happy! :'D ♥️

Thank you guys I'm glad to have just shared it all out! You all means soo much to me!! ♥️
avatar
Jeanna
Bearilliant Bear

Posts : 3251
My BearBucks : 9161
Join date : 2010-04-21

Back to top Go down

Option1 Re: Dear Members.. ;D

Post by ♥Alicee on Thu May 05, 2011 7:41 pm

Why thank you Razz
avatar
♥Alicee
Event Planner
Event Planner

Posts : 2207
My BearBucks : 1172
Join date : 2010-09-02

Back to top Go down

Option1 Re: Dear Members.. ;D

Post by Mikayla on Fri May 06, 2011 12:33 am

Mikayla - BIEBER BUDDAYY!♥ Oh yeah, youve been one of mah bieber buddies since the start <3 love ya like a sis bud(: best friendzz♥
omigosh. this made me tear up. LY(like a sis) you bieber buddayy. <3

˚˚˚˚˚˚˚˚˚˚˚˚˚˚˚˚˚˚˚˚˚˚˚˚˚


Ily all.
ily :
[04:30:11] @ Liz : When I was little i put my friends lizard down my brothers pants
[04:30:24] @ Liz : don't try this at home
--
[00:45:27] @ Gabi : mr cow how is u
--
[01:27:06] @ clay : im so ugly compared to everyone
[01:27:20] @ clay : omg dont look at me
[01:27:29] @ clay : shield your eyes
[01:27:33] * Liz looks at clay
[01:27:39] @ Liz : ew
--
[22:43:57] @ Gabi : every1 left my garden
[22:44:03] @ Gabi : is it bc u all like being naked
--
[20:38:14] @ rbi : i just spanked myself to see if it would hurt
[20:38:16] @ rbi : it did
--
[15:03:15] @ peasant #1 : GABI OMG
[15:03:16] @ prince gabi : ay
[15:03:18] @ peasant #1 : MY LOVE
[15:03:20] @ prince gabi : MIK OMG
[15:03:24] @ prince gabi : MY BOO
--
[19:51:55] @ prince gabi : mY BOOTY NEED SOME SCRUBBIN OK
--
[21:47:03] @ gabi : im ded
[21:47:10] @ gabi : GIRL U HOT
avatar
Mikayla
Administrator / Owner
Administrator / Owner

Posts : 1087
My BearBucks : 1757
Join date : 2010-12-20

Back to top Go down

Option1 Re: Dear Members.. ;D

Post by CrazyJackie on Fri May 06, 2011 12:39 am

Thankss so much Jeanna <3 I am so glad I joined too. You were nice the first second I met you. You were kind. Your were nice. I couldn't go on FOREEVVVER listing things about you! Thankkies !
avatar
CrazyJackie
Bearilliant Bear

Posts : 947
My BearBucks : 5127
Join date : 2010-12-28

Back to top Go down

Option1 Re: Dear Members.. ;D

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum